"Mukava matka, mutta osa henkilökunnasta välinpitämättömiä"
Meillä oli mukava matka Superfast Ferryllä. Se olisi ollut loistava, ellei siellä olisi ollut yhteistyöhaluton baarimikko. Halusimme syödä ravintolassa lautalla. Nousimme kyytiin aikaisin ja menimme drinkeille baariin odottamaan että ravintola avautuu. Juuri ennen klo 18:30 kysyimme baarimikolta koska ravintola aukeaisi. Hän sanoi 19:30. Seurauksena tästä väärästä tiedosta päätimme tilata ruokaa, kaksi patonkia, pitämään meidät pahimmasta nälästä illallisen alkamiseen asti, koska olimme hyvin nälkäisiä. Heti kun teimme tilauksemme laivalta tuli kuulutus, jonka mukaan ravintola oli auki, kello oli 18:30. Kerroin nopeasti miehelleni joka juoksi baarityöntekijän perään perumaan tilauksemme.
Baarin työntekijä sanoi miehelleni, että se oli liian myöhäistä, mutta mieheni mielestä asian viosi korjata, koska olimme juuri tilannut, eikä ateria olisi ollut valmis, hän ei uskonut että baarimikko oli tosissaan. Jatkoimme sitten matkaamme ravintolaan tilataaksemme aterian ja kun odotimme tilataksemme, baarin työntekijä saapui paikalle patonkien kanssa. Sanoin hänelle, että emme halua baariruokaa, että me peruimme tilauksen, mutta hän sanoi, että se oli liian myöhäistä. Sanoin hänelle, että kysyimme häneltä koska ravintola avaisi ja hän sanoi 19:30, mutta se avattiinkin klo 18:30.
Hän sanoi että työskenteli "Kreikan ajassa!” Sanoin hänelle, että se oli hänen virheensä, hänen olisi pitänyt peruuttaa tilaus, mutta hän vain sivuutti minut ja syötti tarjotillisen ruokaa pöydälle, ilman anteeksipyyntöä. Hänen tietämättömyytensä seurauksena en voinut jakaa mukavaa lämmintä ateriaa perheeni kanssa. Vastahakoisesti päätin syödä yhden patongin. Tämä tapaus, ja kunnioituksen puute, todella pilasi jonkin mikä olisi voinut olla ihana matka lautalla. Tämän tapauksen seurauksena tulen ajattelemaan kahdesti ennen kuin voin varata uudelleen matkan Superfast Ferriesillä. Valitettavasti en saanut työntekijän nimeä. Jätin tämän valituksen henkilökunnasta aluksen kyselytyyppisellä lomakkeella, mutta en ole kuullut mitään vielä takaisin.
-
Yleisarviointi:
-
Yleistä:
-
Ateriapalvelut:
-
Puhtaus:
-
Henkilökunta:
-
Täsmällisyys:
-
Suositeltu?
Ei
Mili arvioi matkustettuaan operaattorin Anek Superfast laivalla Superfast I
Lue lisää
Näytä vähemmän