"24.6.2013"
Saavuimme lauttaterminaaliin kahdelta aamuyöllä (useita tunteja liian aikaisin, johtuen viime hetken muutoksista ja hullun rientämisen Euroopan kautta) enkä ollut varma minne minun piti mennä tai missä odottaa, sillä terminaalia kunnostetaan ja opasteet olivat hieman sekavia (vaikka paikkansapitäviä). Lautan henkilökunta oli kuitenkin loistava – voin selvitä pikkuruisilla suomen taidoilla, mutta he kaikki puhuivat korkean tason englantia, ja pelastivat minut. Matkani piti olla Tukholmaan Tanskan kautta, mutta aikaisemman lautan kaatuminen tarkoitti, että se oli sitten eri lauttaterminaalista Britanniassa ja sitten Ranskan, Belgian, Hollannin, Saksan, Tanskan läpi jne. Tämä johti puhelimen akun loppumiseen reitin muuttamisen jälkeen, ja paniikkiin sillä Euroopassa ei ole olemassa yleisöpuhelimia missään (eikä kukaan anna sinun käyttää puhelinta huoltoasemalla). Infopisteen henkilökunta antoi minun käyttää laturia (minun kätevästi lakkasi toimimasta) ja heidän puhelintaan lyhyesti. He tekivät valtavan teon matkaani ajatellen, ja perheenjäseneitäni, jotka olivat uskomattoman huolissaan kun minusta ei kuulunut mitään 30-tunnin hullun juoksun jälkeen Tukholmaan. Kiitos niin paljon avulias henkilökunta siellä, se merkitsi valtavasti yhdelle hyvin väsyneelle matkustajalle. Aion ehdottomasti matkustaa tällä linjalla tulevaisuudessa henkilökunnan avuliaisuuden ja ystävällisyyden seurauksena. En voi kiittää henkilökuntaa tarpeeksi tästä. Nukuin suurimman ajan ylityksestä, joten en syönyt ravintolassa, enkä voi arvostella ruokapalveluja, mutta laiva oli puhdas, aikataulussa (olin hyvin väsynyt, joten se tuntui olevan ajoissa) ja hytissä oli sänky ja suihku, jotka olivat tärkeimmät huolenaiheeni.
-
Yleisarviointi:
-
Yleistä:
-
Ateriapalvelut:
-
Puhtaus:
-
Henkilökunta:
-
Täsmällisyys:
-
Suositeltu?
Ei
Lorna arvioi matkustettuaan operaattorin Tallink Silja Line laivalla Baltic Princess
Lue lisää
Näytä vähemmän