Mariella
Operaattorina Viking Line
Mariella
Operaattorina Viking Line
Viking Line ei enää operoi tätä alusta.
Viking Linen Mariellan lautta voi kuljettaa jopa 2500 matkustajaa ja noin 430 autoa per matka. Mariella tarjoaa toimintaa ja elämyksiä kaikenikäisille herkullisista illallisista ja mukavista tax free-ostoksista tanssiin ja viihteeseen.
Lukuun ottamatta ekonomiluokan hyttejä, kaikki muut ovat kylpyhuoneella varustettuja.
Huomio: Vaikka olemme pitäneet huolta siitä, että Mariella oppaamme on mahdollisimman luotettava, laivan tilat, palvelut ja viihde voivat vaihdella riippuen matkustuspäivästä ja –vuodesta. Yllämainitut asiat voivat muuttua ilman tiedonantoa ja lauttaoperaattoreilla on oikeus liikennöidä ilman ennakkoilmoitusta eri lautoilla kuin mainittu varauksen yhteydessä.
out of 5
82% asiakkaistamme suosittelee tätä alusta
"Buffet ruoka yllätti -positiivisesti"
Matkustimme reittimatkana Tallinna-Hki auton kanssa ja varasimme ruokailun etukäteen. Ruoka oli todella maistuvaa ja yllätti positiivisesti! Poissa oli 80-luvun paahtopaisti ja tilalla oli freesejä ruokia. Kiitos Turskasta 😋
"Auto hukassa. "
Muuten ok mutta auton etsiminen ei oikein sujunut. Huonosti merkitty opasteet.
"Laiva ok, Direct Ferries ei!"
Tämän matkan suhteen olisi pitänyt tehdä muutoksia, mutta Direct Ferries- yhtiö ei lukuisista pyynnöistä huolimatta ottanut yhteyttä asiakkaaseen. Peruttusturva oli maksettu ja varausvahvistus pyysi käyttämään "omaa tiliä" muutosten tekemiseen. Oma tili taas pyysi ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jota käytännössä ei ole! Annettu numero ilmoittaa, että numero ei ole käytössä. Soitimme numeroon useasta eri maasta ja viimeksi eilen Suomesta. Teimme useita yhteydenottopyyntöjä netin kautta, mutta kukaan ei ole ollut yhteydessä. Me onnettomat menimme varaamaan vielä paluumatkan yhtiön kautta, mutta tästä matkasta ei ikinä tullut varausvahvistusta. Maksu kyllä veloitettiin välittömästi tililtä. Onneksi laivaan mahtui ja pääsimme kotimaahan. Nyt yritämme saada rahojamme takaisin. Vaikeaa on kun koko yritys tuntuu olevan näkyvissä vain netissä. Ehkäpä joudumme ottamaan yhteyttä poliisiin. Eli älkää suotta käyttäkö tällaista pilviorganisaatiota vaan varatkaa matkanne suoraan varustamolta.
"Great suddenly tour"
Thanks a lot Direct Ferries website!! we enjoyed the tour very well!! it was unbelievable cheaper !! In my life it was 1st Ferries journey !! i just love it......
"Maarianhamina -Helsinki -lippuun sisältyvä hytti"
Maarianhamina -Helsinki -lippuun sisältyvä hytti oli hintansa mukainen - kylmä, epäsiisti, sängyt itse pedattava ja vessat käytävässä - näistä ei varauksen yhteydessä ollut mainintaa. Ilmeisesti Viking antaa hytit, joita ei omilla sivuilla kehtaa myydä Ferriersille varattavaksi. Siis - halvalla ei hyvää saa. Toki Vikingin infon asiakaspalvelija jonkinlaisen inttämisen jälkeen löysi uuden majapaikan, mutta maine oli mennyt niin Ferriersiltä kuin Vikingiltäkin.
"Direct Ferries"
Direct Ferries -palvelu onnistui sotkemaan autopaikkavarauksemme kun meidän piti vaihtaa auto toiseen nettipalvelun kautta. Auton tiedot kyllä vaihtuivat, mutta samalla autopaikkamme peruuntui järjestelmästänne. Asiaa piti sitten selvitellä ja maksaa lisämaksua lähtöportillanne.
"Viking line matka Hki -Tallinna"
Matka sujui hyvin. Autolla oli helppo ajaa laivaan ja takaisin. Henkilökunta oli ystävällistä ja ottivat hienosti huomioon lemmikkimatkustajan!
"Hyvä loman kulku"
Hei, Matkustimme 2 aikuista, 2 teini-ikäistä poikaa ja koira + auto. Aloitimme Ahvenanmaan saarikierroksen suoraan Hgistä Maarianhaminaan. Hellesää ratkaisi, halusimme ajaa itse mahdollisimman lyhyitä etappeja koiran kanssa. Kiitosta siitä että henkilökunta oli ystävällinen, palautetta siitä, että laivalla on todella pikkuruinen "hiekkalaatikko" koiran tarpeille.. oma koiramme ei edes mahdu siihen saati että osuisi suoraan laatikkoon.. muutoin oli upea keli ja kannella oli tilaa ja viihtyisää.
"Sujuvaa"
Matka ja aikaulut, sekä kaikki tilatut lisukkeet oli niin kuin pitikin. Olen tyytyväinen.
"rahastusta"
Kuten jo aikaisemmin pyytmäänne arvosteluun vastasin, koin että kyse oli rahastukseta. Matkan varausvaiheessa ei lainkaan mainittu, että hytti ei kuulunut hintaan. Siitä ei hiiskuttu, ennenkuin varaus oli tehty ja tulivat mainokset hytistä. Hyttiä ei laivalta enään saanut, syynä kuulemma heinäkuu, jolloin hyttejä ei ole. Laivassa ei ollut mitään kansipaikkoja, joissa olisi voinut rauhassa matkustaa yön yli. Ainoat sohvat olivat vilkkailla käytävillä, noin neljä kappaletta ja nekin jo täynnä. Matkustaminen epämiellyttävää ilman hyttiä. Ahvenanmaalta Helsinkiin olisi tarjottu seitsemäksi tunniksi 155 euron arvoinen hytti. Ei kiito. Miksi myydään yleensä kansipaikkoja, kun todellisia kansipaikkoja ei ole vaan on nukuttava lattialla epämukavissa tiloissa.
"Mukava laivmatka, hyvä palvelu "
Todella asiakasystävällinen henkilökunta, myös maapalvelussa. Laiva oli siisti ja ruoka hyvää.