"Ennustamattomat jumppailut"
Olen tehnyt tämän matkan noin 7 tai 8 kertaa. Yleensä voit pysäköidä autosi ja pääset hissillä hyttiisi mukavasti. Hytit ovat yleensä OK, vähän 1980-lukua, mutta wc, suihku ja niin edelleen toimivat.
Matkalla Amsterdamista Newcastleen törmäsin tällä kertaa osaksi joitakin erityisiä valtavia kuormia osaksi johtuen että tavalliset autot oli ”pysäköity" hätävarakaistalle, joka oli niin kapea, että henkilökunta pyysi minua lähtemään autosta matkustajan ovesta.
Kun onneksi uudelleen kiinnitettävä radionappi oli pudonnut, sinun sitten piti kantaa kaikki matkatavarat noin 20 auton vierestä, jossa oli minimaalisesti tilaa ja kaikki peilit oli vedettynä sisään. Koska tilaa oli niin vähän sinun piti nostaa matkatavarat näiden 20 auton yläpuolelle, joko raapien niitä tai nyrjäyttäen selkäsi. Lopussa oli hyvin kapea porraskäytävä joka piti kivuta matkatavaroiden kanssa ylös.
Suurin ongelma oli, että tämä voimistelu todella tuli täysin ennalta ilmoittamatta.
Paluumatkalla seuraavana aamuna, kun tiesin, mitä oli tulossa voisin valita lähempänä ovea missä autoni oli ja valmistauduin.
Tällä matkalla päädyin saamaan hytin kannelta 2, joka olisi ollut kaikkien rakettien ja sotilaallisten osien alla olemista. Onneksi sain hytin kannelta 11 maksettuani ylimääräiset 50 euroa.
Yleensä päädyn kansille 5 – 8.
Matka itsessään oli OK. Siellä ei näytä olevan turhan monta humalaista nuorta hengailemassa kaikkialla yöllä. Havaitsin outoa turvallisuushenkilökuntaa aiemmin yöllä, joten toivottavasti he ehkä lopulta järjestetivät asian.
Princess Seawaysillä ja MS King Seawaysillä tunnet niiden 80-luvun rakentamisen. Molemmilla aluksilla on 4 suurta ja kaksi pientä pelastusalusta. Hätätilanteessa tuntuu, että useimmat ihmiset päätyvät näihin pieniin kumiveneisiin. Miten niihin pääsee minulla ei ole aavistustakaan.
Henkilökunta on yleensä ystävällinen, mutta tuntuu hieman pahentuneelta ja väsyneeltä ajoittain. Englanniksi kommunikointi ei ole koskaan ollut ongelma. Ainoa huono kokemus oli, kun humalaiset nuoret haahuilivat laivalla yöllä ja vastaanotto ei ollut kiinnostunut asiasta.
Puristus sängyissä on melko villi Pohjanmerellä, etenkin jos sinulla on hytti laivan etupuolelta. Tavaroiden paukuttaessa muita esineitä muodostaa ääniä joka johtaa meluuun ja sinun täytyy tottua siihen, että se ei tarkoita aluksen vajoamista. En tarkoita pientä narisevaa ääntä, vaan jatkuvaa kovaa pauketta.
Matka on OK liikematkalle, koska se minimoi matka-ajat Isossa-Britanniassa ja Euroopassa. Ateriat ovat OK. Myymälä myy sinulle tavallista Duty Free tavaraa, ylisuuria karkkipusseja ja viinaa ja tupakkaa ja hajuvettä.
Wc Amsterdamin puolella, joka olisi lähellä autoja, ei olisi huono investointi, kun joudut odottamaan joskus tunteja, kuten tällä kertaa kun he lastasivat kaikki Hollannin armeijan osat. Terminaalissa on yksi, mutta jos matkustat yksin sinulla ei ole aavistustakaan, koska lastaus alkaa ja olet ainoa, joka voi siirtää autoa.
-
Yleisarviointi:
-
Yleistä:
-
Ateriapalvelut:
-
Puhtaus:
-
Henkilökunta:
-
Täsmällisyys:
-
Suositeltu?
Ei
arvioi matkustettuaan operaattorin DFDS Seaways laivalla King Seaways
Lue lisää
Näytä vähemmän